2010年6月27日星期日

又寫翻blog

最近又寫翻blog, 得閑沒嘢做。 呵呵呵呵

最近都係一樣, 放完假,讀翻書。 我會好努力地讀書

我唔想被老豆睇死。 我要拿4A! 我同自己講,我係得嘅!

我每日要以不同嘅語言來寫我尼個blog.

This is the way to improve my writting!

I wan score in my essay, exspecially my malay

Hahaha, it is impossible. But i will try my best to not fail it = ]


廖詠芬,你行的!

1 条评论: